شرکای تجاری زمین هوشمند آینده

S.O.T.

شرکت زمین هوشمند آینده به منظور توسعه کنسرسیوم کشاورزی هوشمند در سطح جهانی، با شرکت‌های معتبر بین‌المللی همکاری دارد. از جمله این همکاری‌ها، کارگزاری کنسرسیوم اسپانیایی کشاورزی Spanish Olive Technology (S.O.T.) در ایران است که از 18 شرکت تخصصی حوزه کشاورزی تشکیل شده و تمامی راهکارهای لازم را برای کشاورزی مدرن و بهره‌ور محصولات گوناگون به ویژه زیتون، مرکبات و انگور ارائه می‌کند. این کنسرسیوم دارای سابقه انجام پروژه در کشورهای متعدد است.

Hermisan

شرکت زمین هوشمند همچنین نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت Hermisan اسپانیا را از آن خود کرده که تجربه ارزشمند 40 ساله آن در زمینه کشاورزی هوشمند، تکیه‌گاهی استوار برای هر شرکت فعال در زمینه کشاورزی و محیط زیست خواهد بود. هرمیسن با شعار ابزارهای بهره­وری آب، برای حل چالش جهانی کمبود آب می‌کوشد و در این میان هدف خود را بالاترین سودآوری برای مشتریان قرار داده است. کیفیت بالای محصولات هرمیسن، این شرکت را به مجموعه‌ای پیشرو در هوشمندسازی کشاورزی در سطح بین‌المللی تبدیل کرده است، به گونه‌ای که 10 نمایندگی این شرکت در سراسر جهان مشغول به فعالیت هستند و تا کنون7900 پروژه را در کشورهای گوناگون به پایان رسانده اند.

تعهد هرمیسن به کیفیت محصولات و خدمات خود توسط AENOR (سازمان استاندارد اسپانیا) مطابق با گواهی استاندارد UNE-ENE ISO 9002:1996 تایید شده است. همچنین در سال 2003 میلادی، AENOR انطباق سیستم کیفی هرمیسن را با استاندارد UNE-ENE ISO 9001:2000 برای طراحی، مونتاژ و نگهداری تجهیزات آبیاری، باغبانی و اتوماسیون، همچنین فروش محصولات طراحی شده برای امکانات آبیاری و باغبانی تایید کرده­اند.

Criado y Lopez, S. L

شرکت معتبر اسپانیائی، با سابقه نزدیک به چهل سال در حوزه طراحی و تولید منسوجات متنوع کشاورزی از جمله سایبان باغات با کارکردهای مختلف. دارای حدود 4 هکتار کارخانه و دارای دفاتر و نمایندگی در کشورهای مختلف جهان از جمله اسپانیا، مکزیک، شیلی و مراکش.

شرکا